Najnowsze wpisy na blogu

13-04-2017 09:45
Chcesz podejrzeć swoich użytkowników? Część 2

To o czym dziś powiem sprawi, że inaczej spojrzysz na swoją prywatność w internecie. Dzisiejszym tematem jest serwis Hotjar, a dokładniej jego narzędzie do nagrywania ruchu na stronie.

11-04-2017 09:15
Chcesz podejrzeć swoich użytkowników? Część 1

Heatmaps, czyli tzw. "mapy ciepła" to graficzne przedstawienie zachowania użytkowników na Twojej stronie. Hotjar daje nam do dyspozycji trzy typy map. Rozróżnione są także wariant desktopowy (użytkownicy wchodzący na stronę przy pomocy komputera) oraz mobilny (ruch z telefonów i tabletów). [...]

10-04-2017 10:30
Chcesz podejrzeć swoich użytkowników? Wstęp

Wiele firm posiada strony internetowe, na których stara się zaprezentować potencjalnym klientom informacje o swojej ofercie. Ale czy klient w ogóle to czyta? Czy dociera do informacji, które z założenia mają być najważniejsze? Jak zachowuje się na stronie? Na te wszystkie pytania można bardzo łatwo odpowiedzieć stosując odpowiednie narzędzia. [...]

04-04-2017 10:28
Jak pobierać darmowe (i legalne!) zdjęcia do wykorzystania w ofercie

W poprzednim tekście mówiliśmy o roli jaką odgrywają zdjęcia na stronie z ofertą. Dziś więcej w tym temacie. Jak zdobyć zdjęcia na stronę? Zacznijmy od rzeczy, która powinna być oczywista, jednak nie każdy zdaje sobie z tego sprawę. Nie można tak po prostu ściągnąć zdjęcia z Google Images i umieścić na swojej stronie. Bezprawne wykorzystanie zdjęć jest w internecie dość powszechne, jednak [...]

31-03-2017 09:57
[5 zasad] Jak stworzyć SKUTECZNĄ ofertę na stronę internetową? Część 2

3. Skróć tekst do niezbędnego minimum. Klient nie lubi "ściany tekstu". Jeżeli każesz mu dużo czytać szybko straci zainteresowanie i przescrolluje dalej, lub co gorsza - przejdzie na stronę z ofertą konkurencji. Co możesz zrobić, żeby zatrzymać go chwilę dłużej? Dwa - trzy zdania na dany temat wystarczą, aby przekazać najważniejsze informacje i zachęcić do dalszego czytania. [...]

30-03-2017 13:00
[5 zasad] Jak stworzyć SKUTECZNĄ ofertę na stronę internetową? Część 1

1. Nie sprzedawaj produktu/usługi To kontrowersyjne sformułowanie jest tym co odróżnia oferty zwyczajne i nieskuteczne od ofert wyjątkowych i przynoszących korzyści - zarówno Tobie jako sprzedającemu jak i (przede wszystkim!) Twojemu Klientowi. Wbrew powszechnej opinii nie sprzedajesz produktu/usługi, ani tym bardziej - jak twierdzą niektórzy - samego siebie. [...]